top of page

סיפור חוויתי של לקוחות על הסרת שיער בלייזר קר - טיפול בטיחותי לנערות וילדות

עודכן: 24 בדצמ׳ 2022







"אמא, זה מציק לי" אמרה ביתי בת ה-13, "מה מציק תמר?" שאלה האמא.

"השיער בגוף שלי". ענתה תמר.

כול הבנות בכיתה כבר עושות הסרת שיער בלייזר וצוחקות עליי שיש לי שיער בידיים, מזל שרק את זה הן מצליחות לראות עכשיו, אני ממש מפחדת שיגיע הקיץ וכולם יגלו שלא עשיתי הסרת שיער בלייזר כמו שהן עשו.

חשבתי לרגע עם עצמי, מה קורה לבנות בגיל הזה, אני זוכרת את עצמי בגיל הזה,לא עניין אותנו בכלל השיער בגוף ובטח לא הסרת שיער בלייזר.

ואז נכנסתי לסוג של תרדמת, של זיכרונות, כאשר אימי היקרה לקחה אותי בפעם הראשונה להוריד שיער בשעווה וזה היה ממש נורא ודביק וכואב בצורה מחרידה ולא הייתי כזאת צעירה כמו תמר והיה לי נורא.

עכשיו הכול שונה. עברה בי מחשבה שכנראה אני לא ממש מבינה אפילו עד כמה התקופה שונה מהנעורים שלי.

תמר, קראתי לה ושאלתי :יש לך עוד מידע לגביי הסרת השיער של החברות שלך?

תמר אמרה שהיא מתביישת לעלות את השיחה איתן כי זה ימשוך את תשומת ליבן שלא עשתה עדין הסרת שיער.

ואז הבנתי את הצורך שלה להרגיש בנוח עם הגוף שלה וכמה שזה יכול להשפיע על הבטחון העצמי שלה ועל כל המקום החברתי שלה וגם הלימודי. כמו שאומרים, קודם שיהיה כייף לבוא לבית הספר ואחר כך שילמדו.

החלטתי לבדוק קצת בגוגל על הסרת שיער בלייזר.

הבטחתי לתמר שאבדוק לעומק את הטיפול בהסרת שיער בלייזר והבטחתי לה שאעשה הכול כדי לעזור לה להרגיש טוב עם עצמה ושזה לא יציק לה יותר וציינתי שחשוב מאוד תמיד לשתף אותי בכול מה שעובר עלייה מציק לה ומפריע לה.

למחרת ישבתי עם חברה בבית קפה, לשנינו בנות אותו גיל, רק שלה קטנה בשנה והחלטתי לשתף אותה בנושא הסרת שיער בלייזר והאם גם אצלה יש עניין כזה עם הילדה.

"ענת, שאלתי" תגידי, נויה מדברת איתך על נושא השיער בגוף והאם זה מפריע לה? כי אתמול תמר ממש הראתה לי מצוקה בעניין.

כן, בהחלט, נויה כבר מטופלת בהסרת שיער בלייזר קר.

הסרת שיער בלייזר קר? שאלתי אותה. דמיינתי לרגע את אלזה עם שרביט הקרח חחח

נו.. באמת, את לא מעודכנת, אני מבינה. ענתה לי ענת.

אסביר לך.

שנויה פנתה אליי לגביי ההרגשה שלא נעימה לה והחוסר ביטחון שהיא חווה בגלל השיער בגוף שלה, אני החלטתי שאני בודקת את העניין הסרת שיער בלייזר לעומק כי השעווה לא באה בחשבון חחח, את בטוח מבינה למה...? שתינו העברנו בראש את הצרחות והכאב שעברנו בתור נערות והיה לנו ברור שרק הסרת שיער בלייזר.

אז ככה, אמרה לי ענת, תקשיבי לי, ותקשיבי טוב, מאז שהחלטנו שהולכים על הסרת שיער בלייזר, עברנו מלא קליניקות, מלא מכשירים, מלא שיטות, ומלא תסכולים: כואב, צורב, המטפלת לא נחמדה, מקום לא נקי, יקר מידי, עברנו ממש דרך ממקום למקום עד שיום אחד חברה שלי מהלימודים המליצה לי על הסרת שיער בלייזר קר בדגש קר...

אבל אמרה לי להיזהר שלא יהיה גם קר מידי, שלא יהיו כווית קור במקום חום.

שיהיה עד 4- מעלות .

וישר אמרה לי אני הכי ממליצה איפה שהבת שלי ואני עושות.

איפה שאלתי אותה? ב- Diamind Skin אמרה. המכשיר שלהם פשוט מדהים. יש לנו תוצאות מטורפות מהטיפול הראשון, ללא כאב, והמטפלת קבועה וממש מקסימה. הבת שלי ממש אוהבת אותה ומחכה לבוא אליה. ממש כמו חברה, משתפת אותה בהרבה דברים בזמן טיפול, זה בכלל לא מובן מאליו בגיל שלהם נוו.. את יודעת כמה הן קשות בגיל הזה.

איפה זה, שאלתי אותה?

זו רשת של הסרת שיער בלייזר קר, יש בגבעתיים ובכפר סבא.

אנחנו נמצאות בגבעתיים.

יותר קרוב לך בכפר סבא וגם שם יש מטפלת קבועה, גם ממש מקסימה ומתוקה עם יחס מושלם ואותו מכשיר לייזר קר דאיימונד סקין. שלחתי לשם חברה עם הבת שלה והן מרוצות עד השמיים.


0 צפיות0 תגובות
bottom of page